Wielki powrót

Kikimora 0 Comments

Znalezione obrazy dla zapytania fanfare anime gif

Salem: Witajcie, kochani czytelnicy i stalkerzy!
Zgodnie z obietnicą złożoną na naszym fanpejdżu (zachęcam do polubienia) powróciłam z rozdziałami! Tym razem Heksik, Królik i Boku to Kimi we współpracy z Candy Scans :)
Miłego czytania~

P.s. Wrzucone przez moją nieobecność BC już jest na mf i dysku :D

Boku to Kimi no Taisetsu na Hanashi8-9
Hekikai no AiON32
Królik5

0 komentarze:

Nowinki

Laserman 2 Comments


Tak, wiemy, że rzadko coś ostatnio wydajemy rozdziały, ale niestety primo: brakuje nam rąk do pracy (obrazek), secundo: naszej pięcioosobowej ekipie nauka zaczyna się walić na głowę, dlatego jeżeli naprawdę zależy Wam na rozdziałach obecnych mang (na przykład Black Clover) lub chcielibyście w przyszłości więcej nowinek (nawet tych nierobionych przez angielskie grupy), to dołączajcie do nas (zakładka „Karta dań”).

~LSR

PS Na mediafire może tylko Salem wrzucać, także macie jedynie link na MD.
PPS Nie umiem w tabelki.

Black Clover 108

2 komentarze:

Centralna wrzutka

Kikimora 5 Comments



Małe ogłoszenie: teraz Riza i LSR są odpowiedzialni za dział obsługi czytelnika BC, więc jeśli oni Wam nie odpowiedzą, kiedy kolejny, to nikt inny tego nie zrobi~
Przypominam też o trwającej rekrutacji do naszej ekipy! Więcej informacji znajdziecie >>tutaj<<

Miłego czytania,
Salem

P.S. Podoba Wam się nowy nagłówek na naszej stronie?

Black Clover107
Hekikai no AiON30-31
Nagareboshi ni Negau Hodo Bokura wa Sunao ja Nai7

5 komentarze:

Trzecia kolacja

Kikimora 1 Comments

Podobny obraz


Nie wiem, co mam z tym porównywaniem rozdziałów do jedzenia, ale cóż xD Udało mi się dzisiaj szybciutko machnąć Heksika, zaraz jak dostałam korektę od Nomi! Rozdział specjalnie dedykowany Pesipowi z Mahoustukai, który pomógł mi z bardzo trudną do opanowania funkcją na bloggerze~ Tak właśnie. Dziękuję jeszcze raz, miłego czytania!
Salem

1 komentarze:

Nowy projekt!

Kikimora 0 Comments



Szanowni czytelnicy,
przedstawiam Wam dziś nasz nowy projekt - Seishun Buta Yablablabla- Królika! Z racji długaśnego tytułu postanowiliśmy skrócić go roboczo do tego jednego słowa. We wszystkich pliki z rozdziałami i wzmiankach na stronie będziemy go używać zamiast tego monstrum: Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai. Myślę, że tak będzie łatwiej i dla Was, i dla nas 😉 Na dobry początek przygotowaliśmy od razu 4 rozdziały~ Mam nadzieję, że manga spodoba Wam się tak bardzo jak nam. Bez zbędnego przedłużania: miłego czytania!
Salem

P.s. Strona przechodzi delikatne odświeżenie wizerunku, więc przepraszam za ewentualne utrudnienia.

Królik1-4

0 komentarze:

To, co tygryski lubią najbardziej

Kikimora 4 Comments

Znalezione obrazy dla zapytania piranha gif

Tak, wiemy, że na to czekaliście. Tylko się nie udławcie.
Z poważaniem,
Salem

Black Clover106

4 komentarze:

Szojkowa przystawka

Kikimora 1 Comments

Znalezione obrazy dla zapytania sunset gif anime

Salem: Riza ostatnio zawzięcie typi i brakło jej chyba roboty*, dlatego przygarnęła Sengoku i Takane ^^ Miłego czytania~

P.s. Jakbyście nie zauważyli to już wróciłam, więc możecie do mnie kierować wszelakie skargi ;)

*niewykonalne, spróbujcie w domu


Sengoku Danshi Hana no Ran181
Takane to Hana321

1 komentarze:

Piekielne Zombie Loan

Kikimora 1 Comments



Witam~

Tu Riza, tak ta co edytuje BC. Ale dzisiaj dostajecie Zombie. Tak więc 10 tom mamy skończony. Coraz bliżej końca tej serii, która jest z nami z co najmniej 2 lata . Do zobaczenia wkrótce w nowych rozdziałach nie tylko BC i Zombie.

1 komentarze:

Miniwrzutka

Kikimora 2 Comments

Znalezione obrazy dla zapytania dracula anime gif

Szanowni czytelnicy!
Mały ennałnsment na najbliższy tydzień*.
W czwartek wyjeżdżam na bardzo nieplanowane tygodniowe wakacje i nie wiem, jak będzie tam z internetem. Prawdopodobnie nie będę w stanie odpowiedzieć na wiadomości w skrzynce naszego fanpage'a, więc w razie potrzeby proszę o zgłaszanie wszystkich usterek i zażaleń w Księdze skarg i zażaleń (po człowieczemu: na chacie tej oto strony).
Koniec ennałnsmentu.

Lipiec był dla mnie bardzo zabiegany i zdążyłam zrobić tylko jeden rozdział  :c Ale to zawsze coś, prawda? Taka malutka przystawka przed moim wyjazdem~
Trzymajcie się troszkę chłodniej i miłego czytania,
Salem

*zaczynając od czwartku


Hekikai no AiON28

2 komentarze:

Świątynia czarnych kocich zombie

Kikimora 1 Comments

Podobny obraz


Black Clover105
Neko no Otera no Chion-san13
Zombie Loan57

1 komentarze:

Czarne Zombie

Kikimora 2 Comments

Najnowsze rozdziały Black Clover i Zombie Loan już do pobrania na stronie!


Black Clover104
Zombie Loan56


Podobny obraz

Miłego dnia~

P.s. Czy tylko ja tak pokochałam Made in Abyss i nie mogę się doczekać kolejnego sezonu?

2 komentarze:

Ostatnia aktualka

Kikimora 5 Comments



Podobny obraz

Uszanowanko, drodzy czytelnicy!
Z tej strony Salem. Jak zapewne domyśliliście się po tytule, to już nasza ostatnia aktualka :C Ostatnimi czasy bardzo nam brakuje czasu, a na lepsze dni się nie zanosi, więc musimy zamknąć Kikimorę. Mamy nadzieję, że nie złamaliśmy Waszych serc, a nawet jeśli, to będziecie mieć siłę, żeby je posklejać (wybaczcie, ale nie zasponsorujemy taśmy klejącej) :) A teraz trzymajcie te pyszne pożegnalne  4 kąski rozdziałkowe:

Black Clover1031
Hekikai no AiON26-272
Zombie Loan551

A tak serio to nie xD Issa' prank, bro! To prawda, że ostatnio mieliśmy mało czasu (dlatego tak mało obfita w rozdziały aktu) i to ostatnia aktualka, ale grupy bynajmniej NIE zamykamy~  Już tłumaczę. Otóż zauważyliśmy, że nie należymy do najbardziej wylewnych, a pisanie aktualek to dla nas nieprzyjemny obowiązek. Wobec tego od teraz o nowych wrzutkach będziemy Was informować zaraz po ich dodaniu ^^ Także ten... Do rychłego zobaczenia, czytelnicy ! Kikimoro, walcz!

Salem

P.s. Z tym nie zanoszeniem się na lepsze dni to sobie żartowałam. Nie ma sytuacji bez wyjścia i przeszkód nie do przeskoczenia, a czerwiec z pewnością będzie bardziej urodzajny w rozdziały od nas :)

5 komentarze:

Majówkowa aktualka

Kikimora 4 Comments



Passion for Life | lifedelight.tumblr.com (Source: sceneriies) GIF

LSR: Jako że zmniejszyłem ilość czasu poświęcanego na mangi, wziąłem na siebie zadanie napisania aktualki, myśląc, że w ten sposób jakoś odpokutuję. Lepszym sposobem na to byłoby zapewne częstsze robienie rozdziałów, ale co najmniej do wakacji nie będę mógł sobie na to raczej pozwolić, bo teraz – w maju – zaczynam praktyki (w agencji reklamowej! *ironiczne wow*!), a w czerwcu mam jakieś śmierdzące egzaminy zawodowe, więc pewnie będę wracał zmęczony po całym dniu robienia próbnych egzaminów na wszystkich możliwych przedmiotach zawodowych, bo nagle nauczyciele sobie przypomnieli, że my to w sumie jeszcze nie umiemy wszystkiego, co powinniśmy. Dodatkowo zdradzę powody mojego nieco wolniejszego niż na początku tłumaczenia Takane i Black Clover: od kilku rozdziałów tych serii tłumaczę z japońskiego, co niestety wymaga ode mnie więcej czasu. Nadmienię też, że jak chcecie kogoś gryźć, że rozdziały nie wychodzą, to ja jestem do tego najwłaściwszą osobą. [edit] Tak, wiem, że są też rozdziały po angielsku, wolę zwyczajnie tłumaczyć z japońskiego.

Salem: Dziękuję Patrykowi za napisanie aktu~ Teraz moja kolej. Chciałabym życzyć wszystkim maturzystom połamania nóg i odwagi, żeby trema nie zjadła na ustnych ;) Może najecie się troszkę stresu, ale potem czekają Was najdłuższe wakacje w życiu (jeśli idziecie na studia, ofc), więc zazdroszczę...

Ok, Salem, ogar.
W tym miesiącu upichciliśmy 11 dań, więc całkiem nieźle. Brawo, ekipo :D Ponadto z wielką ulgą mam przyjemność obwieścić, że zakończyliśmy pierwszy projekt jako Kikimora - Asami-sensei no Himitsu! Także no... jest zakładka z zakończonym, jej!
Bez zbędnego przedłużania, indżojcie i miłego dnia~


Asami-sensei no Himitsu11-155KONIEC!!!
Black Clover1021
Nagareboshi ni Negau Hodo Bokura wa Sunao ja Nai61
Neko no Otera no Chion-san121
Shigatsu wa Kimi no Uso18-192
Takane to Hana301
Zombie Loan541

4 komentarze:

Kocie orędzie na nadchodzący tydzień

Kikimora 4 Comments


La artista Svetlana Petrova transforma a su gato Zarathustra en obras de arte | SFG

Miau miau miau! Miauuuu!
Miaumiaumiau mrrrrauuu! Miau. Miau miau miau. Mrau.
Miau mrrrrr miau miau miauu mrau, miau miau miauu. Mrau, miau miaumiauuuu, mrrrr. Miau miau miau, mrrrau, miau miaumiaumiau, mrrrr. Miau. Miau. Miau! Miau! MIAU!
Miau. Miau. Miau.
Miau.

Miau

Anastazja nalegała, bym przekazała to orędzie. Nie wiem, co ono znaczy (pewnie coś na temat szerokiego dostępu do mleka. Wolę nie myśleć o innych możliwościach), dlatego przekazuję je w pierwotnej formie.
Wszystkie przeinaczenia są moją winą. Nie mam pomysłu, jak oddać jej gruchanie.

Nomi

Salem: Ponownie dziękuję Anastazji i Nomi za napisanie aktualki <3 Anastazjo, to najlepsza przemiauczowa, jaką kiedykolwiek czytałam, wzruszyłam się do łez, nie przejmując się zupełnie barierą językową.
Kochani czytelnicy, dziś mamy dla Was 9 rozdziałków, miłego czytania! Smacznego!


Asami-sensei no Himitsu9-10
Black Clover100-101
Gokusen34-35
Hekikai no AiON25
Takane to Hana30
Sengoku Danshi Hana no Ran17

4 komentarze:

"?" ?/'" ~ Anastazja - kot Nomi

Kikimora 7 Comments

Guerreira da Luz & Metamorfose d'alma

Pewnie już wszyscy zauważyli, ale dla pewności napiszę jeszcze raz. Koniec mrozów! Niedługo wiosna! Chociaż… ma to swoje złe strony. Koniec z niewychodzeniem z domu "bo zimno" i oddawaniu się mangom/anime/dramom/książkom/czemukolwiek innemu. Ech, nie można mieć wszystkiego.

Zaczęłam pisać tę aktualkę o pogodzie, i przypomina mi się coraz więcej powodów, dla których nie lubię wiosny. Owady, na przykład. Kwiaty wierzby. Deszcz. Chyba jednak wolę mrozy.

Ech, dwa akapity, a ja już przeczę sama sobie.

W każdy razie, mamy dla Was jedenaście rozdziałów. Miłego czytania ^^.

Nomi

Salem: Dziękuję Nomi za napisanie pierwszej aktualki na tej stronie i Anastazji za zaimprowizowanie wspaniałego tytułu <3 Też troszkę tęsknię za ciepełkiem na zewnątrz, ale póki co cieszmy się kiszeniem się w domku i czytaniem rozdziałów od ekipy Kikimory! Smacznego!


Black Clover99
Hekikai no AiON22-24
Neko no Otera no Chion-san10-11
Shigatsu wa Kimi no Uso17
Takane to Hana27-29
Zombie Loan53

7 komentarze: